Zapytanie ofertowe – Trekkingi

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA PODCZAS TREKKINGÓW z dnia 4 września 2024 r.

Niniejszym Poznańskie Towarzystwo „Amazonki” z siedzibą w Poznaniu przy ul. Piastowskiej 38, dalej zwane ZAMAWIAJĄCYM zaprasza Państwa do składania ofert na realizację następującego zamówienia:

Zamawiający:

Poznańskie Towarzystwo „Amazonki”

Piastowska 38

61-556 Poznań

Tel. 61 8333 665

KRS 0000075164

NIP: 783-14-95-516

Regon: 631275027

Adres strony internetowej: http://www.amazonki.poznan.pl/

Email: amazonki@amazonki.poznan.pl

Status organizacji pożytku publicznego: TAK

Zamawiający nie jest płatnikiem VAT

 

Tytuł projektu:  „RAZEM PRZEZ GÓRY I DOLINY”

Projekt jest realizowany w ramach zadań zlecanych, dofinansowanych ze środków PFRON.

 

Tryb wyboru oferty: Postępowanie prowadzone jest w trybie oceny i porównania ofert zgodnie z zasadą konkurencyjności, opisaną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności kosztów w ramach art. 36 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

 

Harmonogram postępowania:

Dnia 04.09.2024 – zaproszenie do składania ofert.

Dnia 12.09.2024 godzina 23:59:59 – data zakończenia składania ofert –  liczy się data wpływu na skrzynkę mailową (iza.dolata@amazonki.poznan.pl).

Dnia 13.09.2024 – ogłoszenie decyzji o wyborze oferty.

Zapytanie zostanie udostępnione również na stronie http://www.amazonki.poznan.pl/

O wynikach zostaną poinformowani mailowo wszyscy Oferenci.

 

1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia  jest zakup usług pobytowych: hotelarskich, restauracyjnych i cateringowych celem zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia uczestników i kadry do zrealizowania trekkingów dla Amazonek.

Powyższe usługi są niezbędne do realizacji 2 trekkingów – imprez o charakterze rekreacyjno – turystyczno – integracyjnym.

 

Dopuszcza się dzielenie zamówienia – oferty muszą zostać złożone na realizację pojedynczych imprez – na każdą imprezę należy złożyć odrębną ofertę. Oferty dotyczące więcej niż jednej imprezy nie będą rozpatrywane. Jeden Oferent może złożyć więcej niż jedną ofertę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru więcej niż jednego wykonawcy. Listy rankingowe złożonych ofert zostaną sporządzone dla każdej imprezy osobno.

Nie dopuszcza się wyboru ofert podmiotów pośrednio zlecających usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia innym podmiotom, podmiot składający swoją ofertę powinien być dysponentem odpowiedniej bazy pobytowej, której ta oferta dotyczy – warunek ten będzie weryfikowany przez Komisję Konkursową na etapie wyboru ofert. Oferty złożone przez podmioty będące pośrednikami, nie będą rozpatrywane.

 

OPIS IMPREZ, KTÓRYCH DOTYCZY ZAMÓWIENIE – TREKKINGÓW DLA AMAZONEK

  1. Założono przeprowadzenie 2 imprez tego typu po 32 osoby (30 uczestników + 2 osoby kadry) każda. Uczestnikami imprez są osoby z niepełnosprawnością.
  2. Przewidziano w ramach jednego terminu imprezy 5 noclegów (przyjazd w godzinach południowych pierwszego dnia, 5 noclegów, wyjazd w godzinach południowych następnego dnia) oraz wyżywieniem: obiadokolacja pierwszego dnia; trzy posiłki (śniadanie, suchy prowiant, obiadokolacja) każdego pełnego dnia pobytu oraz śniadanie ostatniego dnia. Założono organizację spotkania integracyjnego przy muzyce w ramach obiadokolacji drugiego dnia w formie ogniska/grilla/lub innej zaproponowanej przez oferenta.
  3. Założono realizację działań w ośrodkach wypoczynkowych dysponujących odpowiednią bazą pobytową odpowiadającą standardowi hotelu trzygwiazdkowego – brak dysponowania takim standardem spowoduje odrzucenie oferty.
  4. Baza noclegowa oraz pomieszczenia, gdzie będą serwowane posiłki muszą znajdować się w tym samym kompleksie/zespole budynków aby możliwe było swobodne i szybkie przemieszczanie się pomiędzy nimi – brak spełnienia tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
  5. Oferenci składający oferty muszą wyrazić zgodę na oznakowanie i eksponowanie logotypów i informacji o projekcie w pomieszczeniach i obiektach gdzie będą realizowane działania (banery, karty informacyjne, kartki przylepiane na ścianach z logo PFRON, logo RP, logo PTA) oraz Oferenci muszą wyrazić zgodę na dokumentowanie prowadzonych przez Zamawiającego działań, w szczególności na fotografowanie i filmowanie na terenie obiektów należących do Oferenta, gdzie prowadzone będą działania w ramach imprez – nie wyrażenie takiej zgody powoduje, że oferta nie będzie rozpatrywana.
  6. Obiekty, w których realizowane będą imprezy powinny dysponować przestrzenią nadającą się do integracji uczestników, np. fotele, sofy wewnątrz obiektu, ławki na terenie zewnętrznym, itp. – spełnienie tego warunku będzie odpowiednio punktowane.
  7. Obiekty, w których realizowane będą imprezy powinny dysponować bezpośrednio przyległym własnym parkingiem, na którym swobodnie mogą zaparkować uczestnicy imprez – spełnienie tego warunku będzie odpowiednio punktowane.

Wszystkie powyżej opisane wymagania będą odpowiednio punktowane zgodnie z kryteriami oceny oferty. Komisja zastrzega sobie prawo do weryfikowania przedstawionych przez oferentów informacji na podstawie informacji internetowych ogólnie dostępnych, strony oferenta oraz Google Maps, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia ewentualnej wizji lokalnej obiektów oferenta. Komisja Ofertowa zastrzega sobie prawo do negocjowania ceny z oferentami.

Komisja zastrzega sobie także prawo przyznania dodatkowych punktów obiektom, z którymi wcześniejszą współpracę ocenia na bardzo wysokim poziomie świadczonych usług – zgodnie z kryteriami oceny oferty.

 

Informacje dodatkowe:

  1. Śniadanie zostanie zorganizowane w postaci „szwedzkiego stołu” wraz z gorącymi napojami kawa, herbata czarna, herbaty smakowe, z dodatkami: mleko/śmietanka, cukier oraz wodą mineralną i sokiem, przy zastrzeżeniu konieczności podania posiłków bezmięsnych (wegetariańskich/wegańskich).
  2. Suchy prowiant ma obejmować: dwie bułki z obkładem (szynka+ser żółty+sałata+ogórek), butelki wody mineralnej o pojemności 0,7 ml oraz 2 jabłek.
  3. Każda obiadokolacja składać się ma z dwóch dań i soku oraz wody mineralnej. Posiłki będą takie same dla wszystkich uczestników przy zastrzeżeniu konieczności podania posiłków bezmięsnych (wegetariańskich/wegańskich).
  4. Liczba dni suchego prowiantu – 4 dni (drugi, trzeci, czwarty, piąty – pełne dni pobytu).
  5. Harmonogram godzinowy posiłków zostanie uzgodniony z Zamawiającym i podporządkowany będzie pod wymagania Zamawiającego.
  6. Menu poszczególnych posiłków ustala Wykonawca z zastrzeżeniem punktów a) do c), przy akceptacji Zamawiającego.

 

Oferent jest zobowiązany dopuszczać możliwość zmiany daty dostawy usługi pobytowej w ramach przedstawianego harmonogramu imprez na wniosek Zamawiającego bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Informacja o zmianie terminu zostanie przekazana Oferentowi najpóźniej na 7 dni przed planowanym pierwotnie terminem rozpoczęcia imprezy. W takim przypadku Oferent o nowym terminie imprezy poinformowany zostanie najpóźniej na 7 dni przed jej rozpoczęciem.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówionych usług (zgodnie z ilością uczestników imprez, którzy nie wyrażą chęci/zgody przyjazdu na imprezę we wskazanej lokalizacji), w związku z powyższym Zamawiający zastrzega, iż zapłata nastąpi jedynie za faktycznie wykorzystane noclegi i wyżywienie.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia grupy pobytowej o maksymalnie 5 osób więcej z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Oferenta o takiej konieczności.

 

Przewidywane terminy i miejsca realizacji imprez, na które można składać oferty:

  1. Trekking nr 1 – w dniach 22-27 września 2024 r. – lokalizacja imprezy: Zakopane, województwo małopolskie.
  2. Trekking nr 2 – w dniach 3-8 grudnia 2024 r. – lokalizacja imprezy: Sieraków, województwo wielkopolskie.

 

Sporządzenie oferty:

Oferta musi zostać sporządzona na Formularzu Oferty – zał. nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego; wszystkie elementy Formularza Oferty muszą zostać wypełnione. Jeśli Oferent chce złożyć oferty na realizację więcej niż jednej imprezy, to dla każdego terminu należy sporządzić odrębną ofertę.

W ofercie należy podać:

  1. Nazwa, termin i miejsce imprezy, której dotyczy oferta.
  2. Koszt zakwaterowania i wyżywienia.
  3. Spełnienie kryteriów obowiązkowych: kryteria, których spełnienie jest obowiązkowe aby oferta została rozpatrywana.
  4. Kryteria dodatkowe: kryteria, których spełnienie jest dodatkowo punktowane.
  5. Zgody, których wyrażenie jest konieczne aby oferta była rozpatrywana.
  6. Deklaracja, czy Oferent jest dysponentem bazy pobytowo-warsztatowej, której ta oferta dotyczy.

 

Przy sporządzania oferty na realizację imprezy obowiązuje Formularz Oferty – zał. nr 1.

 

Razem z ofertą należy obowiązkowo złożyć zał. nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, oferty bez zał. nr 2 nie będą rozpatrywane.

 

  • informacje o wykluczeniu

Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo ze Zleceniobiorcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniobiorcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniobiorcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:

  1. uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
  3. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Potencjalny wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych. W związku z powyższym Oferent jest zobowiązany do popisania stosownego oświadczenia, określonego w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego. Oferenci, którzy nie podpiszą ww. oświadczenia zostaną odrzuceni.

 

1. KRYTERIA OCENY OFERTY

Zostaną sporządzone osobne listy wyboru oferty dla każdego z terminów realizacji imprez:

  1. Trekking nr 1 – w dniach 22-27 września 2024 r.
  2. Trekking nr 2 – w dniach 3-8 grudnia 2024 r.

Ocenę złożonych ofert przeprowadzi Komisja Konkursowa Ofert  składająca się z przynajmniej 3 osób, w której skład wejdą osoby reprezentujące Zarząd Zamawiającego lub/i personel realizujący zadanie.

Kryteria oceny oferty oraz informacje na temat wag punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty:

  • Cena: 0–70 pkt,

               

Kryterium Cena (C) będzie oceniane w wyniku porównania najniższej ofertowanej ceny (Cmin) z ceną podaną w ocenianej ofercie (Coof), tj:

C = Cmin / Coof x 70 pkt

Cena w ofercie musi być podana w walucie polskiej i być ceną brutto, tzn. obejmować wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty. Oferent może uzyskać maksymalnie 70 pkt.

  • Kryteria obowiązkowe: kryteria, których spełnienie jest obowiązkowe aby oferta została rozpatrywana
Nazwa kryterium  

TAK/NIE

Założono realizację działań w ośrodkach wypoczynkowych dysponujących odpowiednią bazą pobytową odpowiadającą standardowi hotelu trzygwiazdkowego – brak dysponowania takim standardem spowoduje odrzucenie oferty.
Baza noclegowa oraz pomieszczenia, gdzie będą serwowane posiłki muszą znajdować się w tym samym kompleksie/zespole budynków aby możliwe było swobodne i szybkie przemieszczanie się pomiędzy nimi – brak spełnienia tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
Podmiot składający swoją ofertę musi być dysponentem odpowiedniej bazy pobytowej, której ta oferta dotyczy – warunek ten będzie weryfikowany na etapie wyboru oferty – brak spełnienia tego warunku spowoduje, że oferta nie będzie rozpatrywana, tzn. oferty złożone przez podmioty będące pośrednikami, nie będą rozpatrywane.

Zaznaczenie którejkolwiek odpowiedzi „NIE” spowoduje odrzucenie oferty.

 

  • Kryteria dodatkowe: kryteria, których spełnienie jest dodatkowo punktowane
Nazwa kryterium
Obiekty, w których realizowane będą imprezy powinny dysponować bezpośrednio przyległym własnym parkingiem, na którym swobodnie mogą zaparkować uczestnicy imprez – spełnienie tego warunku będzie odpowiednio punktowane – punktowane max. 10 pkt.
Obiekty, w których realizowane będą imprezy powinny dysponować przestrzenią nadającą się do integracji uczestników, np. fotele, sofy wewnątrz obiektu, ławki na terenie zewnętrznym – punktowane max. 10 pkt.
Dodatkowe punkty przyznane za wcześniejszą współpracę, którą Komisja Konkursowa ocenia na bardzo wysokim poziomie świadczonych usług – punktowane max. 10 pkt.

W ramach tego kryterium możliwe jest otrzymanie max. 30 pkt.

 

  • Zgody, których wyrażenie jest konieczne aby oferta była rozpatrywana
Nazwa kryterium  

TAK/NIE

Oferenci składający oferty muszą wyrazić zgodę na oznakowanie i eksponowanie logotypów i informacji o projekcie w pomieszczeniach i obiektach gdzie będą realizowane działania (banery, karty informacyjne, kartki przylepiane na ścianach z logo PFRON, logo RP, logo PTA) oraz Oferenci muszą wyrazić zgodę na dokumentowanie prowadzonych przez Zamawiającego działań, w szczególności na fotografowanie i filmowanie na terenie obiektów należących do Oferenta, gdzie prowadzone będą działania w ramach imprez – nie wyrażenie takiej zgody powoduje, że oferta nie będzie rozpatrywana.

Zaznaczenie odpowiedzi „NIE” spowoduje odrzucenie oferty.

 

Komisja zastrzega sobie prawo do weryfikowania przedstawionych przez oferentów informacji na podstawie informacji internetowych ogólnie dostępnych, strony oferenta oraz Google Maps, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia ewentualnej wizji lokalnej obiektów Oferenta.

Maksymalna ilość punktów ogółem oferty wynosi: 100 pkt.

 

OCENA I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. Ocena ofert planowana jest w terminie 13 września 2024 r. Następnie w tym samym dniu zostanie ogłoszony wybór najkorzystniejszych ofert na stronie internetowej http://www.amazonki.poznan.pl/ .
  2. Dla każdego terminu imprezy zostaną sporządzone osobne listy rankingowe wyboru ofert uznanych za ważne na realizację imprez dla tych terminów.
  3. Termin ogłoszenia wyboru ofert może zostać przełożony, o czym oferenci zostaną powiadomieni za pośrednictwem strony internetowej Zamawiającego.
  4. Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może zmienić lub wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
  5. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
  6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi oferentami, także cenowych w przypadku złożenia oferty na cenę wyższą niż przewidziana w budżecie projektu.
  7. Ocenie merytorycznej podlegają tylko oferty spełniające kryteria formalno-merytoryczne. W przypadku braku załączonych do oferty Wykonawcy wymaganych niniejszym zapytaniem ofertowym dokumentów, Zamawiający ofertę odrzuca.

 

DODATKOWE INFORMACJE

  1. W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert wariantowych.
  2. W przypadku, gdy Zamawiający uzna, iż wycena oferty zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Oferenta z wnioskiem o wyjaśnienie w wyznaczonym terminie. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  4. Każdy Oferent /Wykonawca, w ofercie podaje CENĘ BRUTTO, tj. zawierającą pełny koszt ponoszony przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający podkreśla, iż nie jest płatnikiem podatku VAT. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
  5. Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę faktury, maksymalnie w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury.
  6. Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości do 100% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku gdy Wykonawca zrealizuje zlecenie w sposób niezgodny z warunkami realizacji pobytu zawartymi w zapytaniu ofertowym oraz bez zachowania należytej staranności w szczególności jakichkolwiek nieuzasadnionych opóźnień w informowaniu o zaistniałych problemach.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania przez Zamawiającego do wysokości faktycznych strat jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z przygotowaniem zajęć w innym terminie.
  8. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymane od Oferentów oferty nie powodują powstania żadnych zobowiązań wobec stron.

 

TRYB SKŁADANIA OFERT ORAZ POWIADAMIANIA OFERENTÓW O WYNIKACH PROWADZONEGO POSTĘPOWANIA

  1. Oferta powinna być podpisana czytelnie przez osobę (osoby) upoważnione do występowania w imieniu Oferenta/Wykonawcy.
  2. Zamawiający wybierze ofertę cenową odpowiadającą wszystkim wymogom przedstawionym przez niego dla prawidłowej realizacji zamówienia.
  3. W sprawach dotyczących zapytania informacji udziela biuro projektu w dni robocze od poniedziałku do piątku od godziny 10.00 do 15.00, Tel 668 359 109;
  4. Pytania dotyczące zapytania ofertowego można również kierować pisemnie na adres mailowy: iza.dolata@amazonki.poznan.pl
  5. Ofertę, kompletną wraz z załącznikami (zał. nr 1 oraz zał. nr 2), opatrzoną podpisami i pieczęcią Oferenta/Wykonawcy, należy złożyć wyłącznie w formie elektronicznej drogą mailową na adres: iza.dolata@amazonki.poznan.pl, za ważne będą uznane wyłącznie oferty złożone w formacie skanu PDF.
  6. Termin składania ofert: od dnia 4 września 2024 r. do dnia 12 września 2024 r. do godz. 23:59, decyduje data wpływu na skrzynkę mailową iza.dolata@amazonki.poznan.pl .
  7. Oferty złożone po terminie składania ofert podanym powyżej nie będą brane pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.
  8. Oferent/Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  9. Wykonawca związany jest ofertą do dnia 31 grudnia 2024 r.
  10. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani 13 września 2024 r. poprzez upublicznienie wyniku postępowania ofertowego na stronie internetowej Poznańskiego Towarzystwa „Amazonki” http://www.amazonki.poznan.pl/ .

 

  1. W umowie z Wykonawcą Zamawiający zastrzeże karę umowną na wypadek niewykonania lub niewłaściwego wykonania przez Wykonawcę zobowiązania w wysokości 30% wartości usługi.
  2. Oferent ponosi pełne ryzyko w związku z doręczeniem oferty.
  3. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty obciążają Oferenta.
  4. Zamawiający przewiduje możliwość kontaktu i/lub spotkania z wybranymi Oferentami w celu uzyskania dodatkowych informacji lub przeprowadzenia negocjacji cenowych.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    • swobodnej weryfikacji ofert,
    • unieważnienia procedury ofertowej bez podania przyczyny.

 

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego na zakup zakwaterowania i wyżywienia podczas trekkingów z dnia 4 września 2024 r.

FORMULARZ OFERTY – dotyczy imprezy typu: TREKKING DLA AMAZONEK

 

Nazwa, termin i miejsce realizacji imprezy: ……………………………………………………………………………………………

Nazwa, termin i miejsce imprezy, którego dotyczy oferta (zgodnie z zapytaniem ofertowym)

 

W odpowiedzi na Zapytanie ofertowe na zakup zakwaterowania i wyżywienia podczas trekkingów z dnia          4 września 2024 r. dotyczące przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia  jest zakup usług pobytowych: hotelarskich, restauracyjnych i cateringowych celem zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia uczestników i kadry do zrealizowania trekkingów dla Amazonek w ramach projektu pn. „RAZEM PRZEZ GÓRY I DOLINY”.

składam niniejszą ofertę.

W imieniu  .……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Nazwa i adres Oferenta, e-mail, NIP, REGON

oświadczam, że zapoznałam/łem się z warunkami Zapytania ofertowego na zakup zakwaterowania i wyżywienia podczas trekkingów z dnia 4 września 2024 r. i oświadczam, że spełniam warunki w nim zawarte oraz deklaruję rzetelnie i poprawnie wypełniać dokumentację przewidzianą w celu prawidłowej realizacji zadania.

Składam następującą ofertę realizacji zamówienia:

1. Usługi

Koszt zakwaterowania i wyżywienia obejmuje: 5 noclegów (przyjazd w godzinach południowych pierwszego dnia, 5 noclegów, wyjazd w godzinach południowych następnego dnia) oraz wyżywienie: obiadokolacja pierwszego dnia; trzy posiłki (śniadanie, suchy prowiant, obiadokolacja) każdego pełnego dnia pobytu oraz śniadanie ostatniego dnia. Założono organizację spotkania integracyjnego przy muzyce w ramach obiadokolacji drugiego dnia w formie ogniska/grilla/lub innej zaproponowanej przez oferenta. Zakwaterowanie uczestników w pokojach dwu – max. trzyosobowych, zakwaterowanie kadry w pokojach max dwuosobowych lub jednoosobowych. Kwota brutto PLN
Cena za osobodzień (koszt pobytu 1 osoby za 1 nocleg) brutto PLN
Cena za osobę za pięć nocy brutto PLN
Iloczyn: ceny za osobę za pięć nocy i ilości osób brutto PLN  

 

 

2. Kryteria obowiązkowe: kryteria, których spełnienie jest obowiązkowe aby oferta została rozpatrywana

Nazwa kryterium Spełnienie kryterium – TAK Niespełnienie kryterium – NIE
Założono realizację działań w ośrodkach wypoczynkowych dysponujących odpowiednią bazą pobytową odpowiadającą standardowi hotelu trzygwiazdkowego – brak dysponowania takim standardem spowoduje odrzucenie oferty.
Baza noclegowa oraz pomieszczenia, gdzie będą serwowane posiłki muszą znajdować się w tym samym kompleksie/zespole budynków aby możliwe było swobodne i szybkie przemieszczanie się pomiędzy nimi – brak spełnienia tego warunku spowoduje odrzucenie oferty.
Podmiot składający swoją ofertę musi być dysponentem odpowiedniej bazy pobytowej, której ta oferta dotyczy – warunek ten będzie weryfikowany na etapie wyboru oferty – brak spełnienia tego warunku spowoduje, że oferta nie będzie rozpatrywana, tzn. oferty złożone przez podmioty będące pośrednikami, nie będą rozpatrywane.

 

3. Kryteria dodatkowe: kryteria, których spełnienie jest dodatkowo punktowane

Nazwa kryterium Spełnienie kryterium – TAK Niespełnienie kryterium – NIE
Obiekty, w których realizowane będą imprezy powinny dysponować bezpośrednio przyległym własnym parkingiem, na którym swobodnie mogą zaparkować uczestnicy imprez – spełnienie tego warunku będzie odpowiednio punktowane – punktowane max. 10 pkt.
Obiekty, w których realizowane będą imprezy powinny dysponować przestrzenią nadającą się do integracji uczestników, np. fotele, sofy wewnątrz obiektu, ławki na terenie zewnętrznym – punktowane max. 10 pkt.
Dodatkowe punkty przyznane za wcześniejszą współpracę, którą Komisja Konkursowa ocenia na bardzo wysokim poziomie świadczonych usług – punktowane max. 10 pkt. Wypełnia Komisja Konkursowa Wypełnia Komisja Konkursowa

 

4. Zgody, których wyrażenie jest konieczne aby oferta była rozpatrywana

Nazwa kryterium Spełnienie kryterium – TAK Niespełnienie kryterium – NIE
Oferenci składający oferty muszą wyrazić zgodę na oznakowanie i eksponowanie logotypów i informacji o projekcie w pomieszczeniach i obiektach gdzie będą realizowane działania (banery, karty informacyjne, kartki przylepiane na ścianach z logo PFRON, logo RP, logo PTA) oraz Oferenci muszą wyrazić zgodę na dokumentowanie prowadzonych przez Zamawiającego działań, w szczególności na fotografowanie i filmowanie na terenie obiektów należących do Oferenta, gdzie prowadzone będą działania w ramach imprez – nie wyrażenie takiej zgody powoduje, że oferta nie będzie rozpatrywana.

 

 

Data, imię i nazwisko, podpis i pieczęć Oferenta

Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego na zakup zakwaterowania i wyżywienia podczas trekkingów z dnia 4 września 2024 r.

 

Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

Przystępując do realizacji usług pobytowych: hotelarskich, restauracyjnych i cateringowych celem zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia uczestników i kadry do zrealizowania trekkingów dla Amazonek w ramach projektu pn. „RAZEM PRZEZ GÓRY I DOLINY”, dofinansowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych)  przez Oferenta/Wnioskodawcę:

(nazwa i adres Wnioskodawcy): …………………………….……………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..,

ja (imię i nazwisko) ………………………………………………………………………………………………………………..

jako osoba upoważniona do reprezentacji Oferenta/Wnioskodawcy, oświadczam, że Oferent/Wnioskodawca spełnia wymóg braku powiązań kapitałowych lub osobowych, tj.:

Oświadczam/y, że nasz podmiot nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo ze Zleceniodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zleceniodawcy lub osobami wykonującymi w imieniu Zleceniodawcy czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, w szczególności poprzez:

  1. uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  2. posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji;
  3. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  4. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Podpis osoby/osób upoważnionych do reprezentowania Oferenta/Wnioskodawcy Data i miejsce
 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 – Formularz oferty – Trekkingi 2024

Załącznik nr 2 – Oświadcz. o braku powiązań – Trekkingi 2024

Zapytanie ofertowe – Góry 2024

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami już teraz!